Wednesday, April 20, 2011

merapu!!!!

da lme aku x berblog...
agak lame la...
b4 ni sbb ade assignment, pastu exam..
perhhh...
mmg xde mase tuk berblog...
juz ade mase tuk kuar mkn, blk tgk muvi, on9 bace biter..

sbb skrg ni tga exam..
aku pun xtau nk update ape kat blog...
otak da tepu study STPD yg mmg xde kene mengene ngn kos aku..
yg aku nmpk skrg ni,
juz...
ptolomey, copernicus, thales...
tu je la...

fyi...
aku skrg ni mencebur bidang baru...
disebabkan dulu aku nk bela hamster x bleh..
so skrg ni aku bela hamster lak...
tgk la kat tepi tu...
hamster aku...nme die rin...
klu korg x nmpk, korg refresh blk n make sure korg nye flash bleh pki..
hamster ni nme die Rin..
aku pun xtau apsl aku nk letak name Rin...
xkn la nk letak nme Pythogoras kot...
lantak la..
comel giler hamster tu...

p/s: myb aku ketinggalan zaman kot bela hamster...aku tga try nk bela buaya plak...