Saturday, April 23, 2011

janji!!!!!!

x sabar nk tggu bulan 9,
di mana bondaku akan menunaikan janji manisnya...
yeehaa..
alhamdulillah...

AKAN TETAPI,

kene ikut syarat yang ditetapkan..
mak ai...
ni yang berat sikit ati ni...
syarat yang ditawarkan tersebut..
amatlah berat..
tapi no hal...

as long as
aku dpt bende tu...
hmmm....
best nye bau apple...



tapi aku lagi suke yg ni,



pape pun,
aku mengharapkan bile nk dekat bulan 9..
bende ni yg kat bawah ni da kuar,
sbb aku lg berminat ngn die ni...


p/s:
harap-harap sgt janji manis bondaku ini dimakbulkan
bukanlah aku nk bende ni tuk show off
tp tuk blaja....
da x larat da nk g klas bawa beg
teringin sangat g klas
juz bw bende ni
ngn sebatang pen tuk sign attendence..
nk wat tesis pun senang..

Ya Allah,
aku memohon kepada Mu
agar doaku dimakbulkan..
amiiinnn...