Thursday, August 4, 2011

Sensation!!!!

kali ni aku nk citer pasal gadget....
semenjak aku dari form 1 lg...
x dapat dinafikan aku bercita2 nk ade fon canggih..
hajat aku dimakbulkan apabila memiliki E72...
tp bukan ni yg aku nk citer kan..
yg aku nk citer kn is HTC Sensastion...


aku sempat bermain dgn fon ni selama 30 minit...
aku test fon ni kat umah aku...
sbb member abg aku punya ayah punya fon...
so member abg aku ni bw la fon ni dtg umah aku..
sbb die nk suh aku tlg jd kn fon ni mcm Galaxy Tab abg aku...

selepas puas aku godek2 fon ni..
mmg x dpt dinafikan fon ni bg aku mmg power..
tp x setanding dengan Samsung Galaxy SII..
pertama sebab HTC Sense yg digunakan menyebabkan fon tu jd slow..
x dapat dinafikan kecantikan yang ada pada HTC Sense 3.0...
tp Sense menyebabkan aku rase Sensation jd slow..

pape pun...
aku masih menunggu untuk membeli Motorola punya product..
bg aku, hardware Motorola n Nokia tiada tandingan nye...
fon idaman aku is...
Motorola Atrix, PC in your pocket