Sunday, July 24, 2011

Banyak citer!!!

mcm yg ditulis oleh tajuk ni,
banyak citer...
al maklumlah,
sbb da lme x mengupdate blog ni..
maka citer nye komfem la banyak...

tp klu aku nk citer sumer dlm satu piece ni...
mmg x kn ckup...
sbb citer nye byk..
yela..
ttibe idea tuk mnulis ni melimpah ruah..
bile idea byk sgt,
nk citer pun xleh citer..
sbb xtau nk citer ape dulu...
xpe, aku try ringkaskn skit...

tesis, fieldwork, Bersih, hitam, gadget...
ringkas giler aku tulis...
jp...hmmm...

untuk menyelesaikan TESIS, saya perlu melakukan FIELDWORK untuk mengumpulkan data.
Ketika hendak mengumpulkan data, BERSIH 2.0 berlangsung di KL, menyebabkan aku tidak dpt hadir ke perhimpunan tersebut. disebabkan bz mengumpul data, kulit aku menjadi HITAM, dan apabila blk dr mengumpul data, aku pening kepale memikirkan GADGET baru tuk dibeli...

pergh..plg ringkas....
makin pening aku...
sndr tulis,
sndr pening...
tp aku mmg byk citer nk citer...
tggu aku on9 skali lg la tuk aku citer ape die aku nk citer...